CV administratie crediteuren Barendrecht

06 februari 2019

Plaats: Barendrecht

Opleidingsniveau: MBO/ MTS

Leeftijd: 47

Geslacht: Vrouw

Kennis, opleidingen en ervaring:

Werkervaring en stages:

Leschaco Nederland BV juni 2018 –december 2018 Functie Expediteur Export - SI (shipment instructie ) in ABS - Draft BL controleren - Documenten verzorgen zoals : - (Invoice , Packlijst, COO, COA, ISPM) - Insurance aanmaken - Gegevens in SAP - Afrekenen + maandnota - Archieve Kobus Personeel & Organisatie BV The Greenery BV Naturelle Ompak april 2017 – mei 2018 Functie Medewerkster verpakkingsafdeling. Gemeente Rotterdam Maatschappelijk Ontwikkeling Project januari 2017 Jongeren loket Functie Administratie medewerkster Digitale dossiers van het ene systeem naar het andere systeem. Indo World Trading februari t/m mei 2016 (tijdelijk werk) Functie Administratief medewerkster/ Voorraad administratie - Het inboeken van de inkoopfacturen - Het rekening overzichten/disputen facturen controlen. - De facturering en administratieve afhandeling van producten - Het beheer van debiteuren - Pakbonnen bij de inkoopfacturen zoeken - Het assisteren bij de verkoop - Het invoeren van nieuwe debiteuren en crediteuren. Aafje zorghuis juli t/m oktober 2015 tijdelijk Functie Huishoudelijk medewerkster. Van Donge en De Roo B.V. Reden vertrek: ontslag, werkzaamheden naar een ander land. Functie Financieel administratief medewerkster Periode 2003 (maart) - 2013 (maart) Functieomschrijving: - Crediteuren/ debiteuren administratie – voor 5 bedrijven. (zuster bedrijven) - Distri Rail BV - Oceanexpres Nederland - S&R Marine Service - Van Doorn Container Depot - Cross Limits Logistics - Memoriaal boekingen. - Grootboekrekening/kostendrager bijhouden. - Het rekening overzichten/ disputen facturen controleren. - Het inboeken van facturen. - Coderen van facturen. - Het op juiste archiveren van dossier en gegevens - Archiveren van facturen - Bank inboeken. - Elektronische betaling verkeer. - Het invoeren van nieuwe debiteuren en crediteuren. PT. Abadi Mukti Reden vertrek: Naar Nederland verhuisd Functie Administratief medewerkster bij bouwbedrijf Periode 1992 - 1998 Diverse administratief in Bandung- Indonesië

Opleidingen en cursussen:

2011 Praktijk Diploma Boekhouden PDB examen niet gedaan wel jaar afgerond 2005 LOI Basiskennis Boekhouding 1990 Middelbaar onderwijs in Indonesië Diploma behaald MBO 4 2003 - 2004 Excel 2004 2000 NT2 I Certificaat Cursus Boekhouding in Indonesië Diploma behaald in 1992

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Ik ben een serieuze en betrouwbare medewerker, die de werkzaamheden naar volle tevredenheid heeft verricht. Ik pak mijn werkzaamheden snel en accuraat op. Ik ben scherpzinnig, vindingrijk, resultaat en oplossingsgericht. Ik beschik over een goed analytisch vermogen, ik ben leergierig, proactief, effici�nt en nauwgezet. Ik beschik over organisatorisch talent en ben collegiaal. Ook bij strakke deadlines behoud ik mijn goede humeur en positieve instelling. Ik ben gefocust en blijft tegelijkertijd relaxed. Collega?s, leveranciers en klanten waarderen mijn behulpzaamheid en mijn vrolijke karakter.

Hobby's en interesses:

Gewenste contractvorm:

Parttime

Reageren op CV

Gerelateerde CV's

Administratief

Amsterdam
Fulltime
MBO/ MTS

Leergierig, respectvol, behulpzaam, nauwkeuring, together, dienstverlenend, servicegericht.

Bekijk

allround medewerker financiële administratie

Tilburg
Fulltime
MBO/ MTS

ik ben opgewekt, accuraat en kan zowel in teamverband als zelfstandig goed werken.

Bekijk

Eigen onderneming (horeca), kapper, administratie

Purmerend
Fulltime
MBO/ MTS

Sociaal, gedreven, harde werker en een doorzetter.

Bekijk

Administratief commercieeel ZZP

Leiden
Fulltime
HBO/ HTS

Nieuwsgierig, steeds op zoek naar pragmatische oplossingen, kritisch, analytisch. De manier van werken die mij aanspreekt is een grote mate van vrijheid om voor zo ver dit mogelijk is buiten de gebaande paden naar oplossingen te zoeken, en oplossinge...

Bekijk
Terug naar overzicht