CV Administratief Zoetermeer

12 juni 2018

Plaats: Zoetermeer

Opleidingsniveau: MBO/ MTS

Leeftijd: 36

Geslacht: Vrouw

Kennis, opleidingen en ervaring:

Werkervaring en stages:

06/2015 tot 08/2015 Expat & Property Management Functie: Administratief medewerkster Werkzaamheden: Klanten ontvangen en te woord staan veelal in het Engels. Agendabeheer, bezichtigingen inplannen, Check-in en check-out verzorgen en verwerken in computersystemen. Website up-to-date houden, bezichtigingen verzorgen contact onderhouden met nutsbedrijven en klachten afhandelen. 12/2014 tot 06/2015 Paardekooper Advocatuur & Mediation Functie: Secretaresse Werkzaamheden: Cliënten ontvangen en telefonisch te woord staan, agendabeheer, afspraken inplannen cliënten en Rechtbank, dossiers aanmaken en verwerken. Correspondentie naar cliënten opmaken, aktes opvragen en opmaken, aanvragen verzorgen bij Raad voor Rechtsbijstand, post verzorgen en verwerken. Voortgang bijhouden en termijnen bewaken. 09/2013 tot 11/2013 PH Telemarketing B.V. Functie: Call Agent outbound Werkzaamheden: Telefonisch verkoop van energie (Essent) aan particulieren. Onderhouden klantcontact, bepalen behoefte en invullen met een passend aanbod. Administratieve verwerking van het gesprek in CRM systeem. 09/2011 tot 02/2012 Tiron Schoenen te Zoetermeer Functie: Administratief Medewerkster / Verkoopster Werkzaamheden: Voorraadbeheer, kasbeheer, winkelpresentatie, website presentatie assortiment, inclusief fotografie, beschrijving en prijzen. 2003 / 2004 Oil & Vinegar te Zoetermeer Functie: Verkoopster Werkzaamheden: Klanten adviseren en aanbieding op maat (in pakketvorm) aanbieden. Winkelpresentatie, inclusief voorbereiding live-experience voorraadbeheer. 2003 / 2003 Intratuin te Zoetermeer Functie: Horecamedewerkster Werkzaamheden: Opnemen bestellingen en bedienen klanten, bereiding gerechten en dranken. 1999 / 2002 Cartouche damesmode te zoetermeer Functie: Ass.Storemanager Werkzaamheden: Leidinggeven aan en inwerken van nieuw personeel. Klanten benaderen en adviseren. Winkelpresentatie inclusief etalage. Kasbeheer, voorraadbeheer en openen / afsluiten winkel. 2001 / 2001 Douglas te Zoetermeer Functie: Verkoopster Werkzaamheden: Klanten adviseren op het gebied van cosmetica, huidverzorging en parfum.

Opleidingen en cursussen:

Mavo 1995/1999 diploma behaald

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Nee

Persoonlijke eigenschappen:

Betrouwbaar, eerlijk, leergierig, direct, zachtaardig, doorzetter, zelfstandig, communicatief sterk, perfectionistisch, zorgvuldig, prettig in de omgang.

Hobby's en interesses:

lezen en piano spelen

Gewenste contractvorm:

Parttime

Reageren op CV

Gerelateerde CV's

Administratief commercieeel ZZP

Leiden
Fulltime
HBO/ HTS

Nieuwsgierig, steeds op zoek naar pragmatische oplossingen, kritisch, analytisch. De manier van werken die mij aanspreekt is een grote mate van vrijheid om voor zo ver dit mogelijk is buiten de gebaande paden naar oplossingen te zoeken, en oplossinge...

Bekijk

administratief medewerker makelaardij als de hypotheekshop

Purmerend
Parttime
MBO/ MTS

betrouwbaar, serieus, collegiaal, vrolijk en spontaan

Bekijk

Shopmanager, vastgoedmakelaar, administratief medewerker

Rotterdam
Fulltime
MBO/ MTS

Ambitieus Ondernemend Doelbewust Gestructureerd

Bekijk

Administratief medewerker

Ijsselstein ut
Parttime
HBO/ HTS

Bekijk
Terug naar overzicht